آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن

ناخن همواره در مقابل چشمان ما قرار دارد و بیش از سایرین، خود ما از تماشای زیبایی آن لذت می‌بریم. زیبایی و مرتب بودن ناخن‌ها به ما احساس نشاط، اعتماد به نفس و مرتب‌بودن می‌دهد. به همین دلیل کاشت ناخن در میان اقشار جامعه ایران و سایر کشورها، رشد روزافزونی دارد. میل به زیبایی در فطرت انسان‌ها نهفته است.

یکی از مشکلات افرادی که تصمیم به یادگیری کاشت ناخن دارند عدم اطمینان به مربیان و آموزشگاه‌هاست. هم اکنون بسیاری از سالن‌های آرایشی بدون مهارت و تخصص کافی، اقدام به آموزش کاشت ناخن می‌کنند. در این بین علاوه بر از بین بردن وقت و هزینه افراد، اتفاق ناگوار مهمی می‌افتد:
 از بین بردن امید افراد و احتمال منصرف شدن آن‌ها از ادامه تلاش

دلیل انتخاب آموزش کاشت ناخن برلیان

  • ارائه جدیدترین متدهای کاشت ناخن در دنیا
     همانطور که می‌دانید، برندهای معتبر دنیا برای معرفی محصولات و شیوه‌های جدید کاشت خود، در هر کشوری، از بهترین مربیان این کشورها بهره می‌گیرند.
  • شعب متعدد در تهران
     با توجه به گستردگی شهر تهران و ترافیک موجود در شهر هنرجویان این امکان را دارند که در صورت تمایل کلاس‌های خود را در شمال، شرق و یا غرب تهران برگزار کنند.
  • تشکیل کلاس‌های خصوصی (تک نفره)

برگزاری کلاسهای تک‌نفره این اطمینان را به هنرجو می‌دهد که مدرس تمام زمان و ذهن خود را بر روی یک هنر جو متمرکز کند و زمان کلاس را به گونه‌ای مدیریت کند که بر روی نقاط ضعف هنرجو زمان بیشتری اختصاص یابد و هنرجو بدون اضطراب هرگونه سوالی را مطرح نماید.

  • رفع اشکال رایگان مادام‌العمر

هنرجو امکان رفع اشکال را چه به‌صورت تلفنی و چه به‌صورت حضوری به صورت مادام و رایگان به عنوان ضمانت کار مدرس را دارد. این رفع اشکال با کمال میل و با رویی گشاده صورت می‌گیرد چرا که رضایت هنرجویان بالاترین سرمایه هر آموزشگاهی است. تماس با هنرجوهایی که قبلا این دوره‌ها را گذرانده‌اند میتواند این اطمنیان را حاصل کند.

  • ارائه نکات کلیدی و ظریف

کاشت صحیح، بدون هوا گرفتگی، بادوام و طبیعی مستلزم رعایت دقیق نکات ریز و فوت‌های کوزه‌گری است. مدرس کاشت ناخن لازم است در عین آموزش، به تمام نکات ریز و فوت‌های کوزه‌گری تأکیدکرده و اجرای کامل و دقیق آنها را از هنرجو طلب می‌کند. تنها در این صورت است که هیچ ابهام یا سوالی برای هنرجو در پایان دوره، باقی نمی‌ماند.

  • اخذ مدرک بین‌المللی و فنی حرفه‌ای

در پایان دوره، هنرجو می‌تواند مدرک فنی‌حرفه‌ای، بین‌المللی و مربی‌گری خود را در صورت تمایل دریافت نماید. هنرجویان با ارائه مدرک فنی‌حرفه‌ای، می‌توانند از تسهیلات و وام‌های مربوط به وزارت کار و امور اجتماعی برخوردار شوند.

  • معرفی به سالن‌های معتبر برای همکاری در شهرهای مختلف

با توجه به ارتباط بالای این آموزشگاه با سالن‌ها، بسیاری از آنها نیرو‌های خود را از این آموزشگاه طلب می‌کنند و همواره خواهان هنرجویان با استعداد این آموزشگاه هستند. بسیاری از این ناخن‌کاران خود، هنرجوهای سابق این آموزشگاه بوده‌اند.

  • این آموزشگاه با اطمینان توانایی هنرجویان را در مهارت‌های عنوان شده در زیر ضمانت می‌کند:

–    توانایی کاشت ناخن به طوری که حتی پس از گذشت یک ماه هیچ‌گونه هواگرفتگی و برجستگی مشاهده نشود؛
–    ناخن کاملا طبیعی به نظر برسد؛
–    مرز کاشت و خطوط ترمیم کاشت قبلی، قابل تشخیص نباشد؛
–     کاشت یا ترمیم حتی بدون لاک و طراحی زیبا باشد و
 –    سوهان کشی ناخن بدون آسیب رسانی انجام گیرد.

  • امکان تست کاشت بر روی ناخن هنرجو

دوستان عزیز برای تشخیص کاشت یا ترمیم بی‌نقص (بدون هواگرفتگی و بدون خطوط ترمیم قبل) حتما باید لاک و طراحی پاک شود و شما کار را بدون پوشش لاک مشاهده کنید. زیرا طراحی و لاک یک بخش از آموزش است و کاشت و ترمیم بخش دیگر. و البته بخش اعظم آموزش، مربوط به کاشت ناخن و خدمات آن می‌باشد. در صورت تمایل می توانید یک نمونه کار مدرس را به روی ناخن خود داشته باشید و با گذشت زمان و رشد ناخن طبیعی روند آن را که به صورت کاملا طبیعی  و بدون برجستگی مشاهده کنید. اکثر کاشت و ترمیم‌ها در روز اول به نظر خوب می‌آیند ولی باید حداقل 4 روز از آن بگذرد. هنرجویان عزیز با در نظرگرفتن این نکات با فکری آسوده می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

 

در این بخش سعی بر این بود هنرجویانی که در پی آموزش کاشت ناخن هستند را تا حدودی راهنمایی کنیم؛ در صورت داشتن سوال و ابهام و یا نیاز به توضیحات بیشتر با استودیو برلیان تماس بگیرید، از شنیدن صدای گرم شما خوشحال می‌شویم.

برای پایه سازی اولیه روی صدف ناخن سوهان نرم کشیده می شود (بدون آسیب و نازک کردن صدف ناخن و چسباندن تیپ برای بلند کردن قد ناخن و ضد قارچ زدن و مواد زنی را در این مرحله آغاز می کنیم .

برای پایه سازی اولیه روی صدف ناخن سوهان نرم کشیده می شود (بدون آسیب و نازک کردن صدف ناخن و چسباندن تیپ برای بلند کردن قد ناخن و ضد قارچ زدن و مواد زنی را در این مرحله آغاز می کنیم .

     

آموزش کاشت ناخن

                                                                                                                                http://nailsmahnaz.com/